I veckan

Hej jag vet att jag inte har bloggat på länge p.g.r noll inspiration och ingen ork men nu i alla fall så har jag fått inspiration så jag ska försöka blogga oftare. <3

Torsdag:  

I torsdags var det Lucia då blev det lussebulle och pepparkaka i skolan. På morgonen gick 9:orna Luciatåg och jag var tärna. Allt blev bra och en lärare sa att Tänd ett ljus hade varit absolut tråkig innan vi sjöng den. <3 Resten av dagen var det en temadag om självkansla, Vi körde heta stolen o.s.v.


Fredag:

Igår var vi på brandstationen med skolan. Där gjorde vi två övningar, släcka en docka med filt och andvända en brandsläckare. Resten av dagen blev det film, vi kollar på Schindler's list.
När jag kom hem åt vi Tacos och sen satte jag på filmen LoL. Jag tyckte den var as bra och Douglas Booth som spelar Kyle är riktigt snygg måste jag säga.

Lördag:

Idag blir det julstädning och förhoppningsvis en julkonsert i Forserum. Mina kusiner kommer att vara med i den men det är inte säkert att vi kan åka för det är snöstorm ute. Om vi inte åker idag så åker vi imon men då krockar den med fotbollsträningen.
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar